Jdi na obsah Jdi na menu
 


Vlastní zhodnocení reklamy

Na této stránce jsem vysvětlil Internetovou reklamu jako takovou a dále v kombinaci s tradičními médii. Reklama na Internetu se však od klasické reklamy liší tím, že je více interaktivní. Uživatelé si mohou kliknout na reklamní proužek a dostat více informací o produktu a v neposlední řadě je možno si výrobek objednat hned na internetové stránce. Internetovou reklamu můžeme definovat jako všechny placené plochy. Internetové reklama oproti ostatním mediím má nejlepší zacílení, sledování efektivity a flexibilitu reklamního sdělení. Například můžu uvést nabídku služby hypotéka. Kde myslíte, že potencionální zákazníci budou hledat prvotní informace? Samozřejmě, že na Internetu, protože to budou mladí lidé, kteří jsou vychovávaný v moderní době a budou volit variantu co nejrychlejší a nejednoduší informace. K tomu nám dopomáhá intenzivní reklama na Internetu.