Jdi na obsah Jdi na menu
 


Reklama v televizi

 Několikasekundový reklamní spot na televizní obrazovce patří stále mezi nejlepší formy reklamy. Dovoluje obsadit celý reklamní prostor média (televizní obrazovku) a po dobu několika sekund vizuální formou prezentovat určitý výrobek či službu se zaměřením na určité potřeby, zájmy či pocity diváků. V souvislosti s tím se nabízí otázka: Měl by být prvek internetové reklamy (např. reklamní proužek) více než televizní spot? Někteří marketingový odborníci tvrdí, že ano. Výsledkem těchto úvah jsou tzv. pop-up windows, tedy jakási reklamní okna, která se otevírají v případě, že uživatel přijde na určitou stránku. Uživatelé Internetu je však nemají příliš rádi a v převážné většině případů je stačí uzavřít ještě v okamžiku načítání reklamního sdělení. Účinnost těchto oken, které se snaží vnutit reklamní sdělení do pozornosti uživatele, tedy rapidně klesá. Marketingoví specialisté však přišli nedávno s nápadem zobrazovat tato okna pod aktuální aplikací (tzv. pop-down windows). Tímto způsobem nejsou čtenáři otravováni "vyskakujícím oknem", které musí uzavřít, aby si mohli přečíst obsah WWW stránky. Během práce na po­čítači však dříve či později na pop-down okno narazí a reklamní sdělení shlédnou.